ADVIN

Výsledky organického a neorganického vyhledávání

Publikováno dne: 27.8.2019

Rozdíl mezi výsledky organického (přirozeného) a neorganického vyhledávání je zásadní v tom, že výsledky neorganického vyhledávání jsou vlastně placené reklamy.

Pro lepší pochopení uvádíme příklad:
Vytvoříme e-shop, nebo webovou stránku, třeba se zaměřením na zdravou výživu. Potencionální zákazník zadá do vyhledávače výraz „zdravý oběd“. Díky tomuto výrazu se mu ukáží odkazy na webové stránky či e-shopy se zdravou výživou. U prvních pozic ve výsledcích vyhledávání nalezneme nápis Reklama. Web je tudíž v popředí, jelikož má zaplacenou reklamu. A jde tedy o výsledek neorganického vyhledávání. Teprve pod zaplacenými pozicemi se zobrazují výsledky přirozeného vyhledávání.

Aby se odkaz na web zobrazil ve výsledcích přirozeného vyhledávání co nejvýše, musí splňovat řadu podmínek pro zobrazování ve vyhledávačích. Umístění ve výsledcích vyhledávání závisí na jeho kvalitě, obsahu, historii, aktuálnosti, návštěvnosti a na mnoha dalších faktorech. Ve výsledku vyhledávání je pak zobrazen zcela přirozeně bez placených reklam.

Jaké podmínky by měl splňovat web, aby se ve výsledcích organického vyhledávání zobrazoval na předních pozicích, tomu se budeme věnovat v další novince.

« předchozí novinka další novinka »