Mikrostránky jako nový trend internetového marketingu
Publikováno dne: 12.6.2014
Novým efektivním a moderním nástrojem internetového marketingu se v poslední době stávají podpůrné weby a mikrostránky. V České republice ale zatím není tato strategie tak rozšířená jako v zahraničí.
Mikrostránka (někdy také miniweb, minisite, microsite) je úzce zaměřený web, který je vytvořený s cílem umístit se vysoko ve vyhledávačích díky klíčovým slovům, přivádět pravidelnou návštěvnost na Váš hlavní web, získat další místo pro prezentaci produktů, informací a služeb a vytvořit kvalitní zpětné odkazy na Vaše hlavní stránky. Mikrostránky jsou navíc nejen přehlednější a jasnější pro návštěvníky, ale jsou také velmi zajímavé pro vyhledávače.
Mikrostránky jsou tedy ideálním nástrojem pro posílení Vaší pozice ve vyhledávačích, detailnější segmentaci informací pro Vaše návštěvníky a podporu Vašich marketingových kampaní.
Klíčové vlastnosti mikrostránek:
- Jednoduchá a přehledná webová prezentace
- Doplněk hlavní webové stránky
- Úzké obsahové zaměření
- Možnost přesného zacílení na cílovou skupinu
- Vhodné využití pro internetový marketing
- Zdroj odlišení se od konkurence
- Nízké pořizovací náklady